Klaar voor vertrekn naar SU! - Reisverslag uit Abbenbroek, Nederland van Bryan Prins - WaarBenJij.nu Klaar voor vertrekn naar SU! - Reisverslag uit Abbenbroek, Nederland van Bryan Prins - WaarBenJij.nu

Klaar voor vertrekn naar SU!

Door: Bryan

Blijf op de hoogte en volg Bryan

04 Oktober 2016 | Nederland, Abbenbroek

Man man man.... Wat is de tijd snel gegaan! Zeven maanden geleden besloot ik definitief om te gaan internationaliseren. Al snel wist ik dat Suriname mijn land van bestemming zou gaan worden. Binnen twee weken waren de tickets geboekt, was er een verblijfplaats gekozen en was er contact gelegd met een organisatie die vaker studenten naar Suriname begeleid.

Al snel kwam er een struikelblok. Ik moest opzoek naar een stageschool in Paramaribo waar ik tijdens mijn verblijf terecht kon. Ik kwam in contact met een Surinaams onderwijsbestuur. De communicatie met dit bestuur verliep erg stroef. Maanden gingen voorbij waarin wachten, mailen en nog eens wachten het enige was wat ik kon doen. Gelukkig werd ik goed ondersteund door twee enthousiaste docenten, die er alles aan deden om een stageplaatsing te regelen.

Vanmiddag, twee dagen voor vertrek, kreeg ik eindelijk het verlossende mailtje. De stageplaatsing is een feit! Samen met Melissa ga ik onderzoek doen en stage lopen op de Petrus Donderschool net buiten het centrum van Paramaribo.

Intussen zal ook alle randzaken geregeld. De huur is betaald, het visum is aangevraagd en de koffer staat klaar om ingepakt te worden.

Nu is eindelijk alles geregeld en kan ik met een gerust hart vertrekken en kan me moeder me met een gerust hart laten gaan ;). Nog een kleine twee dagen en dan stijg ik op van Schiphol op weg naar Zanderij!

Ik ben er klaar voor!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Bryan

Actief sinds 04 Okt. 2016
Verslag gelezen: 84
Totaal aantal bezoekers 44451

Voorgaande reizen:

06 Oktober 2016 - 03 Januari 2016

Internationaliseren in Suriname

Landen bezocht: