Internationaliseren in Suriname - Reisverslagen van Bryan de Prins - WaarBenJij.nu Internationaliseren in Suriname - Reisverslagen van Bryan de Prins - WaarBenJij.nu
Internationaliseren in Suriname

In mijn afstudeerjaar ga ik internationaliseren in Suriname. Van oktober tot januari ga ik samen met mijn studiegenoot Melissa, onderzoek doen en stage lopen in het Surinaamse basisonderwijs.

In deze blog zal ik regelmatig verslag doen van mijn ervaringen in Suriname. Wat ik beleef, voel en denk kan je terug lezen in mijn reisverhalen.

Recente Reisverslagen:

09 Oktober 2016

Aankomst en acclimatiseren

04 Oktober 2016

Klaar voor vertrekn naar SU!
Bryan

Actief sinds 04 Okt. 2016
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 44454

Voorgaande reizen:

06 Oktober 2016 - 03 Januari 2016

Internationaliseren in Suriname

Landen bezocht: